Bilecik’in Osmaneli ilçesinde meydana gelen motosiklet kazasında iki kişi yaralandı. Selçik Köyü’nde U.Y. isimli sürücünün kontrolündeki motosiklet, aniden kontrolden çıkarak yolun yanındaki tarlaya savruldu. Kaza sonucunda sürücü U.Y. ile motosiklette yolcu olarak bulunan K.K. yaralanarak olay yerine sevk edilen 112 acil sağlık ekipleri tarafından Osmaneli M. Selahattin Çetintaş Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yaralıların tedavisi devam ediyor. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.
Related Posts
Kütahya’da Liseli Gençler, Otobüste Buldukları Para Dolu Poşeti Polise Teslim Etti
- Emre Öztürk
- 11 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0